Zkušenosti s raidy na Twinstaru: Celý současný kontent (Naxx > ICC 25 - 10/12 HC)
Jaké máš FPS na 50 man raidu, máš spolehlivý internet? Stabilních 60-70 FPS... Internet mám spolehlivý
Možnost komunikace na Mumble, funkční mikrofon? Samozřejmost
Vyexpená / koupená postava: dostal jsem
Jak dlouho hraješ za svoji class? cca 6 měsícu
Proč jsi právě Ty pro nás ta nejlepší volba? Protože si myslím, že svou classu ovládám na velmi slušné úrovni, snažím se svým postavám rozumět na 99% a vytáhnout z nich co nejvíce. Nejsem konfliktní typ, nemám problém s několika hodinovým progressem...
Předchozí působení v guildách a důvod odchodu? Dat Guild - pomalu zamrzávající PvE úroveň guildy měla za následek odchod kvalitních hráčů... Rád bych se posunul dál
Něco o sobě, proč si dáváš přihlášku právě k nám :
Přihlášku do NBD si dávám, protože jste velmi kvalitní PvE guilda s dobrým progressem, ve které bych chtěl dosáhnout něčeho víc, zapojit se do progressu a poznat nové lidi
Je mi 21let, studuji druhy vyucak a mnoho dalsiho
Znáš někoho z Never Back Down? Pár lidí z Vašich world raidů, ale nikoho kdo by se za mě mohl zaručit
Na jakém altovi tě můžeme zastihnout?
žádnýho nemam
více infa na postavě raio mam pve talenty na protect a fury děkuji za odpověd
Talenty...co to je? Gear na armorech PvP, takže se budu vyjadřovat k tvým off spec doplňkům, ale na těch pár PvE doplňcích - vážně rare crit gemy? K tomu jak vypadá přihláška se ani vyjadřovat nebudu, to že opíšeš něco ve smyslu snažím se ovládat svou class na 99% ti úspěch nezaručí... PROTIPROTIPROTI
Edit:
Nejsem konfliktní typ...
tahle část mě po tvých whispech ve hře hodně rozesmála
Upravil/a Nettle dne 18-11-2013 15:56
In The Face Of Adversity
Všechny ty nuly jsou stejný, nejradši by potkali studenta v brejlích.
Ale potkali dementa, za chvíli chápou, že nikdo z nich neskončí nejlíp ˇˇEeeektorˇˇ